Wednesday, July 22, 2009

Bagaimana untuk bermula dan mendaftar

Pendaftaran untuk permulaan adalah percuma, dan anda akan diiktiraf sebagai “pre-enroller” iaitu keahlian PERCUMA!

LANGKAH 1:

Cara untuk mendaftarkannya hanya perlu ke website ini. Ia kelihatan seperti berikut:

LANGKAH 2:

ANDA HANYA PERLU MELENGKAPKAN BORANG SEPERTI DIATAS, DAN ANDA AKAN MENJADI AHLI “PRE-ENROLLER”!

LANGKAH 3:

Sila tunggu email pengesahan pendaftaran anda yang akan dihantar ke email anda sejurus selepas itu. Email tersebut mengandungi butiran akaun anda termasuk ID dan password.

LANGKAH 4:

Sila login dengan ID dan password diberikan. Klik pada “Back Office” kelihatan seperti berikut:

LANGKAH 5:

Sila klik pada “genealogy” untuk melihat senarai limpahan downline dari upline anda seluruh dunia! Apa yang anda nampak? TIADA.. Masih terlalu awal untuk mendapatkan downline dari upline, apakata anda singgah lagi dalam masa selepas beberapa jam! Hasilnya seperti berikut:

Banyak bukan? YA, semakin lama ahli dibawah rangkaian anda semakin ramai! PERCAYALAH.

LANGKAH 6:

Untuk mendapatkan bonus hasil dari ahli yang join dibawah rangkaian anda, anda perlu upgrade keahlian anda hanya dengan klik pada tab “Get Started”. Pendaftaran permulaan adalah hanya USD19.95 sahaja untuk kos maintenance website anda. Pembayaran boleh dilakukan dengan menggunakan Kad Kredit atau Kad Debit. Selepas 3 hari, anda akan ditolak USD90 dari akaun Kad Kredit / Kad Debit bagi proses pembelian produk Jus Manggis VeMMa. Apa yang menariknya, Jus tersebut akan terus sampai kerumah dan tiada kos kurier dikenakan!

LANGKAH 7:

Selepas melengkapkan butiran Kad Kredit / Kad Debit anda, anda akan mendapat satu email dari pihak VeMMa mengenai butiran keahlian ahli “Paid Member” anda akan mendapat 9 digit ID seperti saya punya iaitu : 547334705. Dan website replika anda adalah seperi berikut : http://www.vemmabuilder.com/ID_baru_anda seperi saya punya http://www.vemmabuilder.com/656656405, website replika inilah yang saya promosikan untuk mendapatkan lebih ramai ahli dibawah saya serata dunia!

LANGKAH 8:

Sekarang, anda perlu ke website http://myvemma.com dan klik pada “Member Login” seperti berikut:

LANGKAH 9:

Seterusnya klik pada “First Time?”

LANGKAH 10:

Sila penuhkan borang seperti tertera dilaman berkenaan, seperti berikut:

LANGKAH 11:

Selesai pendaftaran, kini anda sudah ada 2 website replika untuk promosi.

1) Vemmabuilder = untuk mencari ahli baru yang ingin bisnes online. Website promosi adalah seperti http://www.vemmabuilder.com/ID_baru_anda contoh: http://www.vemmabuilder.com/656656405

2) MyVemma = untuk promosi jus manggis VeMMa dan juga untuk melihat senarai penuh downline, dan komisen serta maklumat perniagaan anda. Website promosi adalah seperti: http://myvemma.com/username contoh : http://myvemma.com/nasoha

Kedua2 webiste anda perlu promosikan bersungguh-sungguh, lebih kurang sejam setiap hari. Bukan masa yang panjang jika dibandingkan pulangan dari perniagaan ini.

PENTING! : Sekiranya anda tidak lalukan langkah 6 dan tidak upgrade keahlian sebagai “Paid Member”, maka sekiranya ahli2 dibwah anda telah menjadi “Paid Member” dari anda, maka ahli baru itu akan ‘melangkah’ anda, dan dia bukan lagi downline anda. Bagi memastikan semua ahli adalah downline anda, pastikan anda segera upgrade keahlian dan layak untuk mendapatkan bonus.

# Website replika untuk ahli percuma hanya akan bertahan selama 90 hari sahaja jika anda tidak upgrade keahlian. Bayangkan berapai ramai yang dah join dibawah anda, dan bayangkan betapa besarnya kerugian anda jika tidak upgrade keahlian.

Salam Maju Jaya,

Sila klik link dibawah.

http://www.vemmabuilder.com/656656405

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 Garasi | by TNB | Distributed by The World's Hardest Game